Alle velden zijn verplicht.

Sluit het formulier

Clienttevredenheid

Onafhankelijk getoetst


Thuiszorg Mozaiek wordt door een onafhankelijke instantie getoetst op de kwaliteit. Als er uit de audit blijkt dat de organisatie aan de normen voldoet, wordt er een HKZ-certificaat gegeven. Thuiszorg Mozaiek is in het bezit van een HKZ-certificaat en wordt jaarlijks getoetst op de kwaliteit van de zorginstelling. Dit houdt in dat een zorg- of welzijnsorganisatie intern de zaken goed op orde heeft. Ook dat wij voortdurend werken aan verbetering. –

Klacht of suggestie?


Als u klachten heeft is het heel belangrijk om dit bij ons te melden. Wij gaan hier op een professionele manier om, zodat wij onze kwaliteit kunnen verbeteren op het gebied van zorg- en dienstverlening.

klacht

Over wat kan ik een klacht indienen?

Alles wat met de zorg- en dienstverlening van Thuiszorg Mozaiek te maken heeft kan een onderwerp zijn als u klacht wilt indienen.

Wie kan klacht indienen?

Iedereen die direct of indirect te maken heeft of heeft gehad met de zorg- en dienstverlening van Thuiszorg Mozaiek.

Thuiszorg Mozaiek is tijdens kantooruren bereikbaar voor het rechtstreeks melden van klachten. U kunt ons bereiken op 070-7854976 en of mailen op clientenraad@thuiszorgmozaiek.nl